Çevre Koleji Öğrencisi Ece Sevenay’dan Dünya İkinciliği!
ÇEVRE LİSESİ
Çevre Koleji Öğrencisi Ece Sevenay’dan Dünya İkinciliği!
  • +
  • -

Çevre Koleji öğrencisi Ece Sevenay UNESCO’nun dünya çapında düzenlediği “Daha İyi Bir Gelecek İçin Eğitim” konulu İngilizce kompozisyon yarışmasında “DÜNYA İKİNCİSİ” oldu.

 

Çevre Koleji öğrencisi Ece Sevenay UNESCO’nun düzenlediği “İngilizce Kompozisyon Yarışması”nda 153 ülkeden 12.937 öğrenci arasından “Benim Ütopyamda Eğitim Sistemi” temalı kompozisyonu ile dünya ikinciliğine layık görüldü.

SEPT (Studying English Through Projects and Tests) programını temel alarak kaliteli yabancı dil eğitimi veren ve bu vizyonla hareket eden Çevre Koleji, son olarak Ece Sevenay’ın göstermiş olduğu dünya ikinciliği başarısı ile yabancı dil eğitimi konusundaki başarısını bir kez daha kanıtlamış oldu.

Haziran 2016 tarihinde UNESCO tarafından düzenlenen “Daha İyi Bir Gelecek İçin Eğitim” konulu kompozisyon yarışmasına 153 ülkenden 12,937 öğrenci katılım sağladı. Dünyanın her yerinden 25 yaşını aşmamış öğrencilerin katılarak daha iyi bir gelecek için tasarladıkları eğitim sistemi hakkında görüşlerinin yer aldığı kompozisyonlarla yarışmaya katıldı. Haziran ayında gerçekleşen yarışmanın sonucunda Çevre Koleji öğrencisi Ece Sevanay dünya ikinciliğine layık görülerek “50.000 Japon Yeni” almaya hak kazandı.

Çevre Koleji Lise Koleji Müdürü Nurhan Deniz elde edilen gurur verici başarı ile ilgili olarak yaptığı kısa değerlendirmede, akademik başarıların hiçbir zaman tesadüf olmadığını, araştıran sorgulayan dünya vatandaşı yetiştirmenin Çevre Kolejinin temel amacı olduğunu ifade etti.

Ece Sevenayise ise   “Benim Ütopyamda Eğitim” konulu kompozisyonunda kazanmış olduğu başarıya ilişkin ifadelerinde, “Biz öğrenciler eğitim sisteminin içerisinde yetişen bireyler olduğumuz için, eğitim sisteminin eksikliklerini birebir yaşıyoruz. Ben de buradan yola çıkarak,  geleneksel kuralcı bir sistemle insanların sınıflandırılmaması gerektiğini, her bir bireyin kendi farklılıklarıyla değerli olduğunu ve eğitim sisteminin temel amaçlarından birisinin her şeyi ezbere bilen robotlar değil, araştıran sorgulayan insanlar yetiştirmek olması gerektiğini düşünüyorum. Ben bu farkındalığı Çevre Kolejinde kazandım. Aldığım bu ödül hem benim adıma hem de okulum adına gurur verici” ifadelerini kullandı.

Top